Zdrowe posiłki dla dzieci BLW

Nadchodzą zmiany! Dla Ciebie nie będą zauważalne, natomiast nam ten nowy system, ułatwi życie laughing Wpisy “Co Lila jadła w środę” publikowałam przez ostatni rok! Pierwszy pojawił się w kwietniu 2016 roku – w zakładce “Co Lila jadła” znajdziesz wszystkie posty. Od dzisiaj ta seria wpisów będzie nazywać się “Co Lila jadła” czyli zbieranina posiłków z kilku dni, niekoniecznie ze środy i niekoniecznie z jednego dnia.  Zmienił się nasz plan dnia i stąd te zmiany. Po prostu nie zawsze udaje nam się zrobić zdjęcie w środę przed każdym posiłkiem. Teraz będą zdjęcia z różnych dni tygodnia lub z jednego – zależy od Liliany laughing Posty będą wyglądać tak samo, to znaczy, że zobaczysz w starej, dobrze znanej kolejności pomysł na śniadanie, II śniadanie, zupę, II danie, podwieczorek i kolację ❤

Nowym czytelnikom przypomnę wiek Liliany –  3 lata i 7 miesięcy. Jeśli jesteś po raz pierwszy, przed przeczytaniem tego wpisu, proszę zapoznaj się z postem Żywienie dziecka – kształtujmy dobre nawyki, który wprowadzi Cię do tej cotygodniowej serii. Z tego wpisu dowiesz się:

$

Jaki sok wlałam Lilce do owsianki?

$

Z jakich składników zrobiłam zielony koktajl?

$

Jaką zupę wymyśliłam i czym udekorowałam?

$

Jakie wege burgery jedliśmy tym razem na obiad?

$

Jak zrobić domowy budyń czekoladowy?

$

Co zrobić dziecku na kolację?

Co Lila jadła? 43

Menu dla dzieci BLW

Śniadanie

8:00

Płatki owsiane ugotowane na wodzie ze świeżo wyciśniętym sokiem jabłkowym i startym jabłkiem. Na górze amarantus ekspandowany.

II śniadanie

10:00

Zielony mus czyli szpinak, banan i jogurt naturalny. Wszystkie składniki w dowolnych proporcjach miksujemy i gotowe.

Zupa

13:00

Zupa wymyślona na szybko, wrzucałam do garnka to, co miałam w lodówce. Ugotowałam i zmiksowałam. Na górze kiełki, suszona natka i suszone pomidory.

II danie

16:00

Burgery z kaszą jaglaną.
Czerwone czyli „wołowe” – 90 % wołowiny laughing → kasza jaglana + starty surowy burak + przyprawy + cebula + słonecznik + odrobina oliwy
Brązowe czyli wieprzowe cool → kasza jaglana + fasola czerwona + cebula + słonecznik + przyprawy
Kolor burgerów przed pieczeniem jest piękny, natomiast po już trochę gorzej wyglądają, ale smakują super! Piekłam w 180 stopniach około 40 minut (po 20 minutach przewróciłam na drugą stronę).

Podwieczorek

17:30

Budyń czekoladowy. Domowy, pyszny, na mleku owsianym! Nasz ulubiony! Przepis na domowy budyń czekoladowy. Gwarantuję, że jak raz zrobisz domowy budyń, to już nigdy nie skusisz się na gotowca z torebki.

Kolacja

19:30

Warzywa podduszone na patelni z masłem klarowanym. Pysznie, szybko, no i nie chleb cool Porcja warzyw, którą Lila zje ze smakiem, bez problemu.
Ten blog to kopalnia zdrowych przepisów dla dzieci BLW i całej rodziny. Nie musisz gotować specjalnych obiadów dla swojego dziecka. Zrób jeden, wspólny wartościowy posiłek. Jeśli lubicie dużo przyprawiać, to po prostu zróbcie to na końcu – na swoim talerzu, a maluchowi odłóżcie warzywa bez soli i innych ostrych przypraw. Jeśli uważasz, że czas na rewolucje w Twojej kuchni, to zapraszam na 5 – dniowe wyzwanie, w którym razem zmienimy nawyki Twojej rodziny.
%d bloggers like this: