Menu na cały dzień BLW

Cześć! Zobacz co Lila jadła w środę na śniadanie, obiad i kolację. Mam nadzieję, że przyda Ci się menu na cały dzień BLW i uda mi się Ciebie zainspirować.
Lila ma w tej chwili 3 lata i 6 miesięcy. Jest małym smakoszem – uwielbia warzywa, wcina owoce, pije wodę i kocha domowe słodycze.
Jeśli jesteś po raz pierwszy, przed przeczytaniem tego wpisu, proszę zapoznaj się z postem Żywienie dziecka – kształtujemy dobre nawyki, który wprowadzi Cię do tej cotygodniowej serii. Oczywiście wiem, że dla niektórych to menu będzie doskonałe, a dla niektórych niekoniecznie ? Mam nadzieję, że będziesz w tej pierwszej grupie czytelników! Z tego wpisu dowiesz się:
$

Co to jest hummus i z czym to się je?

$

Jaki tłuszcz wlać dziecku do zupy?

$

Z czym podałam kaszę jaglaną na drugie danie?

$

Co podać dziecku na obiad. Zdrowa i szybka inspiracja BLW?

$

Jakie kiełki ostatnio kupiłam i dlaczego je polecam?

Co Lila jadła w środę? 42

Śniadanie

8:00
Pieczywo z hummusem i kiełkami.
Hummus to mix z ciecierzycy i tahini (pasta z sezamu) ❤ Całość przyprawiamy czosnkiem, pieprzem, solą himalajską i cytryną. Idealnymi dodatkami są kiełki, olej lniany i natka pietruszki.

II śniadanie

10:30
Melon i jabłka.

Zupa

13:00

Zupa ze szpinakiem ugotowana na wywarze jarzynowym. Bezpośrednio do zupy po wystygnięciu dodałam olej lniany.

II danie

16:00

Kasza jaglana z warzywami.

Podwieczorek

17:30

Domowa princessa. Domowe słodycze są bez cukru rafinowanego i innych szkodliwych składników, dlatego warto robić je dzieciom. Zobacz przepis na pyszną domową princessę.

Kolacja

19:00

Chleb ziarnisty z jajkiem i kiełkami stir-fry. Mieszankę tych kiełków należy podprażyć na patelni – dzięki temu są chrupiące. Wszystkie rodzaje kiełków dostarczają nam mnóstwo minerałów i witamin. Znajdziesz je w Biedronce lub w Lidlu.

Mam nadzieję, że skorzystasz z moich propozycji dla dzieci BLW. Zdrowe gotowanie wcale nie musi być nudne! Jednym z plusów BLW jest to, że nie musisz gotować specjalnych obiadków dla dziecka – cała rodzina je ten sam posiłek. Ważne jest, aby były to posiłki wartościowe – nieprzetworzone. Przed  rozszerzaniem diety Liliany, zrobiłam rewolucje w swojej kuchni i pozbyłam się niezdrowych produktów. Jeśli chciałabyś zmienić nawyki swojej rodziny, ale nie wiesz od czego zacząć, to zapraszam na wyzwanie. Pozwól, że przez 5 dni, krok po kroku, pokażę Ci co zmienić, czego nie warto kupować – dostaniesz mini e-booki, zadania do wykonania i nową listę zakupów. Jesteś gotowa?
%d bloggers like this: